Upload Music
نوبت سربازی doran


doran

وهاب دوران

سلام به همه دوستانه عزیزم میخوام یه خبر خیلی خوبی بهتون بدم البته فقط واسه شما میدونم که از دستم راحت میشید من باید برم یه جای که فکر نکنم هیچ پسری دوست داشته باشه تا دوسال پیشتون نیستم جشن بگیرید که من نیستم باید منو ببخشید که تنهاتون میذارم دست خودم نست مجبورم باید برم کاش نمیرفتم خستتون نکنم فقط اینو بگم که خیلی دوستون دارم دلم واستون تنگ میشه .به من سر بزنید نظرتونم بدید درسته من نیستم ولی خب شما بیاین پیشم .وای چقدر حرف زدم راستی چقدر این دقیقهای اخر سخته تا 17 ساعته دیگه من رفتم به سربازی خدانگهدار ................دوستون دارم ........doran  21n5n4l64wepsmcd9q.jpg



نظرات شما عزیزان:

setayesh
ساعت18:46---24 دی 1390
salam webloget bahale va inke man linket mikonam to ham mano belink

lovelorn
ساعت10:29---11 آبان 1390
دوبـــــــــاره

از خوابــــ پریده امــــ

نفســـ هایم به شـماره افتاده انــــد

و اشک می ریزم

خــــــوابت را دیده ام

دوبــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــاره

منـــــــــــ !

دوبــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ ــــــــاره

تـــــــــو!

دوبــــــــــــــــــــــ ــــــــــ ــــــــــاره

آغوشـــــــــتـ !

هرم نفـــــــــــس هایتـــــــــ

هنوز گرم اســـــــــــتـ

ناگهانـــــ

صـــــــــــدای مــــَـــــــردانه ای زیر گوشمـــــــــــ میپرســـــــد:

بــــــــــاز هــــــــــــــم کابوسـ دیدی عزیزم ؟

وب خوبی داری
افتخار میدی پیش منم بیای خوشحال میشم[بوسه][قلب]


مریم پاییزی
ساعت14:23---24 مهر 1390
سلام.امیدوارم خوش بگذره.یعن سعی کن بگذره.موفق باشی دورا ن جا ن.

maryam
ساعت8:46---24 مهر 1390
سلام
امیدوارم بهترین دوران عمرتو توی سربازی داشته باشی خوشحال و موفق باشی


divune
ساعت23:23---17 مهر 1390
salam azizam,mamnun az in k behem sar zadi,webloge bahali dari,moafagh bashi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:عکس دوران عکس عاشقانه کلیپ,ساعت 11:26 توسط doran| |


Power By: LoxBlog.Com